İade ve Değişim Şartları

Şirketimiz,  değerli müşterilerimizin tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır

Ürün iade istekleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri esas alınarak  aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır:

Yasal olarak internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren cayma hakkı kapsamında 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve gerekçe göstermeksizin ürünü iade hakkı mevcuttur. www.igs.com.tr’den yapılmış olan alışverişlerde 30  güne kadar fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde iade konusunda destek olmaktayız.

Online satış kanallarımızda yer alan ürünlerimizin bazıları mağazalarımızda satışa sunulmamaktadır

ÖNELİ-1: Online sitemiz üzerinden satın alınan ürünlere dair değişim yapılamamaktadır, iade işlemlerinizi ise sadece igs.com.tr  sitesinden yapabilirsiniz. İade ve değişim işlemlerinde ürün faturası/irsaliyesi mutlaka ibraz edilmelidir. Aksi takdirde iade işlemi yapılamayacaktır.

ÖNEMLİ-2: Trendyol.com , N1.com, Hepsiburada.com ve Morhipo.com üzerinden İGS  ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca igs.com.tr  siparişleri için geçerlidir!

ÖNEMLİ-3: İç giyim, Smokin, Aksesuar Setler, Parfüm Tüm Aksesuar grubu ürünlerde, ürünlerin niteliği itibariyle iade ya da değişim işlemi yapılmamaktadır.

ÖNEMLİ-4 : Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünlere bakmak ve denemek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ile gönderilmesi gerekmektedir.

ÖNEMLİ-5 : Kapıda ödemeli alışverişlerinde sizden hesap numarası talep edilecek ve 7 iş günü içerisinde hesabınıza iade işlemi gerçekleştirilecektir.

İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku ve iz bırakacak bir deodorant

olmaması gereklidir.

İadelerde yapılan tüm gönderiler için kargo ücreti firmamıza aittir Ups Kargo  Müşteri İade Kargo  Kodu  ile tarafımıza gönderebilirsiniz

 Online sitemiz üzerinden değişim sürecimiz bulunmamaktadır

 

İade edeceğim ürünü hangi adrese gönderebilirim?

 

Ürün İade Adresi:

 

Alıcı Adı:  ESHOP İGS